середу, 14 лютого 2018 р.

JONIBEK — Диво [Official video]


 
  Співак з Таджикистану Jonibek випустив кліп на пісню "Диво". Це композиція на вірші Тараса Шевченка "Якби зустрілися ми знову". Отак через віки співак та ще композитор Олександр Яшин зуміли донести до нас вічного Шевченка, його щиру душу. Браво!

Якби зострілися ми знову, Чи ти злякалася б, чи ні? Якеє тихеє ти слово Тойді б промовила мені? Ніякого. І не пізнала б.
А може б, потім нагадала, Сказавши: снилося дурній. А я зрадів би, моє диво! Моя ти доле чорнобрива! Якби побачив, нагадав Веселеє та молодеє Колишнє лишенько лихеє. Я заридав би, заридав! І помоливсь, що не правдивим, А сном лукавим розійшлось, Слізьми-водою розлилось Колишнєє святеє диво! 1848 рік

Тут ще багато пісень на слова Т. Шевченка: http://taras-shevchenko.in.ua/music.html

Немає коментарів:

Дописати коментар